BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, March 21, 2011

hebat ker?



skali dier ckp..
fuhh..
mmg hebat..
suarakn dier punyer pndpt..
dh la tuh..
100% speak in english...
hebatkn..
kalu aku la nk ckp mcm tuh..
ahaha..
lmbt lgi la..
tpi kn..
syg la..
kbulehan dier mmg de..
cume de kekurangan sket..
kte2 dier tuh sumtimes mcm xhrmat org la..
MACAM..
aku kte mcm..
bkn mmg..
jaan slh fhm..
bgi aku la..
kalu nk bgi pndpt pon..
agk2 la der...
consider skit prasaan org kt sekeliling nih..
jaan rse nk mnangkn pndpt tuh jer..
shbat mne pon org tuh..
tpi no manner..
xjuga gak..
org akn pndg sblh mata gak nyer..
uhuhuhu..
tpi papepon, aku still salute gak ar skit2 si dier nih..
dh nme pon mnusia kn..
msti de kekurangannya..
sme cam aku..
bkn la perfect sgt..
rmai lgi yg lebey bek dri aku..
hohoho~~~


0 comments: