BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, October 31, 2011

First love

Hello world!

Ehem-ehem..Memandangkan malam ni aku macam nak jiwang-jiwang je. So, aku decidekan aku nak bercerita pasal first love aku. Yeah..yeah..yeah..aku tahu benda tu agak personal untuk dikongsi dengan orang lain but who cares? Aku nak jugak bercerita. Kau tak nak baca? So, what? Ni blog aku. Kau senyap! Muahaha!

Time tu aku baru je darjah 6. Masa tu, aku tak tahu lagi cinta tu macam mana. Sampai la satu hari ni, aku takkan lupa ari tu ari jumaat, tapi tarikh berapa hari bulan aku tak ingat la. Time tu aku ngah boring sampai la satu masa ni aku terpandang satu raut wajah yang agak cool. Bukan je cool. Tapi cooooool giler-giler. Time aku tak berkelip aku tengok dia. Sampai ke sudah aku asik duk tengok muka dia je.

Masa tu, aku rasa macam sumenyer berbung-bunga. Aku pun tak sedar yang masa tu aku ngah duk tersenyum sorang-sorang. Ya, it sounds crazy, rite? But i just dont care because all i know is i love him. And from that day, i decided yang cinta aku hanya untuk dia. Pastu, aku cari semua maklumat pasal dia. Ya, aku tahu aku memang macam orang gila. Lantak la orang nak kata apa pun. Aku tak kisah. Yang aku tahu, sampai hari ni aku masih cintakan dia.Oh ya, Nak tengok tak gambar dia? Jangan jeles la sebab hati dia dah jadi milik aku. Dan jangan jeles sebab orang cool macam dia dah ada orang punya iaitu aku. Muahaha....Nah gambar dia...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

| hensem kan? ya..aku tau |

| masa ni dia masih lagi dalam anbu | 


Ahahaha...Sebenarnya first time aku tengok kakashi ni kat dalam tv astro ria. Masa tu astro ria yang first tunjukkan citer naruto nih. Masa mula-mula aku tengok kakashi ni masa dia first sekali mengajar naruto,sakura dan sasuke kat dalam hutan. Alah, yang kakashi datang lambat. Episode mula-mula sekali. Masa tu, aku dah tangkap cintan dah dengar dia. Dia la cinta pertama aku. Ho! Ho! Ho!

P/s: kakashi punyer birthday 2 hari lepas birthday aku. Boleh nampak tak betapa sesuainya aku dengan dia? Muahaha!

0 comments: