BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Sunday, October 16, 2011

Khas Untuk Mereka Yang Dipanggil Bapok.

"korang benci bapok...knapa???pg mamposlah korang..sial.vavi..celaka...bapok macam aku xpnah peduli org nak cakap apa..korang kasi aku makan ke..tu tandanya korang hati busuk..benci org lain xpasal2...so jangan nak bagi ceramah kat aku ok...."
 Hello world!
Korang dah baca statement kat atas tu? Ayat tu aku copy-paste dari seorang lelaki namun dia tukarkan jantina dia jadi pompuan atau dengan kata lain dia tu bapok. Sekarang ni kan banyak sangat la bapok kat luar sana tu. Aku heran sebenarnya, kenapa dorang nak sangat jadi perempuan? Jadi perempuan ni best sangat ke sampai nak tukar-tukar jantina ni? Tolong la weih. Kalau dah lelaki tu, buat la cara lelaki. Tak yah nak tukar-tukar sangat jantina tuh. Kau tau tak, tukar jantina tu haram? Dosa besar?
Mula-mula memang aku rasa macam nak sumpah serenah dengan orang-orang golongan macam ni. Eh,chop! Sebenarnya, memang aku dah sumpah serenah pon. Tapi kan, bila aku baca komen-komen kat page ni , aku rasa cam sebak gila. Nak menangis pun ada. Ya Allah, begini ke mereka-mereka yang sebangsa dan seagama aku? Sebegini ke jahilnya mereka dengan agama-Mu, Ya Allah? Kau bagi la petunjuk kepada mereka supaya mendapat hidayah untuk kembali ke jalan-Mu, Ya Allah. 
Yang aku heran, dorang tahu pasal dosa, pahala, syurga dan neraka. Tapi mereka sedar tak, yang sekarang ni mereka sedang buat satu dosa yang besar? Tukar jantina sesuka hati? Merubah kejadian Allah yang tersedia sempurna tu? Dorang tak tahu ke erti syukur? Bukan tu je, ada yang siap kata mereka mewakili pertandingan tilawah Al-Quran!!! Ya Allah!! Aku memang terdiam kejap. Apa nak jadi dengan anak bangsa aku ni? Nak Bumi kita kena musibah macam kaum Nabi Lut baru nak bertaubat ke?
Bila orang ajak berubah, kasi nasihat kat kau, dengan berlagaknya kau kata kau tak perlukan nasihat? Memang kau ni manusia BODOH SOMBONG! Kau tak fikir ke apa perasaan mak ayah kau? Betapa hancurnya perasaan dorang bila kau buat macam ni? Kau tak fikir ke? Memang kau pentingkan diri sendiri la. Kau ingat jadi orang perempuan ni senang ke? Seorang perempuan perlu menjaga aurat dengan sempurna. Haram lelaki ajnabi melihat aurat mereka. Kalau kau nak sangat jadi bapok, kau boleh ke tutup segala aurat tu? Kenapa kau still lagi nak pakai seksi-seksi sedangkan kau dah jadi 'perempuan' dan menutup aurat tu adalah wajib?
Kau bagi plak alasan yang bukan kehendak kau untuk jadi bapok. Hello der! kau de akal kan. Kenapa kau tak boleh guna akal kau tu untuk fikir benda yang betul dan benda yang berdosa? Kalau kau nak, kau boleh la ubah diri kau untuk tidak jadi bapok. Oh! Oh! Oh! lelaki lembut dan bapok adalah berbeza ya! Lelaki lembut walaupun dia lembut tapi fizikal dia masih lelaki dan fitrah dia masih lagi normal (sukakan perempuan). Tapi bapok, bukan sahaja menukarkan jantina dia malah fitrah dia pun songsang (sukakan lelaki).
Bila orang nasihatkan kau, kau duk melalak kata kenapa tak aim orang berzina dan buang anak je? Kau ni mengong ke apa? Memang la benda tu pon berdosa besar. Kau pegi kat page yang benci zina tu, mesti la dorang lebih fokus kan pasal zina. Dah kau pegi page kami menentang golongan bapok, memang sah-sah la dorang duk cakap pasal bapok-bapok je. Haishhhh... Orang yang betul-betul beragama islam bukan setakat benci pasal tukar-tukar jantina ni, semua kemungkaran dorang benci la. Bukan macam kau! Tau pasal dosa, pahala, tapi still lagi nak tukar jantina. Tak ke mengong namanya? 
Yang aku tak tahannya, golongan bapok-bapok ni siap berdoa lagi,mintak mereka-mereka yang duk kutuk bapok-bapok ni diberi balasan. Biar anak-anak mereka jadi bapok la, apa la. Adoiii..kau tahu tak berdoa  untuk keburukan orang lain, Allah tak terima melainkan doa golongan-golongan orang yang teraniaya. And i want to ask you, bapok. Kau rasa kau tu tergolong dalam golongan orang teraniaya ke?
Tolong la weh bapok-bapok sekalian kat luar sana tu. Tolong la bertaubat. Eh! Bukan untuk bapok-bapok je. Pengkid pun sama! Lesbian dan gay pon sama! Tolong la kembali ke Allah yang satu. Jangan la hanyut dengan duniawi je. Kau fikir la, sampai bila kau nak jadi macam ni? Nanti lama-lama kau berkedut jugak dan last-last ke kubur gak tempat kekal kau.  Kau tak takut ke dengan azab yang sedia menunggu kau tu?
P/s: Dunia dah nak kiamat. Sebab tu, makin banyak benda-benda pelik berlaku walaupun benda tu macam tak logik je.Dan bapok-bapok, Pengkid-pengkid,lesbian-lesbian dan gay-gay kat luar tu, bertaubat la anda selagi anda mampu. Sekian.

0 comments: