BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, March 8, 2012

Sesi luahan hati 1 : Menyesal ke aku?

Hello world!




Oh! Oh! Oh! Dah lame aku tak update blog. Aku nak update tapi macam biasa la. Tak dak idea. Ingat senang ke nak cari idea ni? Susah giler bhai.

Aku sebenarnya tak tahu apa yang tak kena ngan aku ni. Nak kata depressed tak de la plak. Cuma, kebelakangan ni aku terfikir-fikir, betul ke pilihan yang aku ambik ni? Kalau aku kata aku menyesal boleh tak? Tapi kalau aku nak patah balik, it's already late. Serious. Aku memang rasa macam tak de mood langsung. Kalau bukan sebab mak ayah aku, aku rasa mungkin dah nak give up kot.

Kenapa dah hampir 2 tahun,baru aku rasa macam ni? Kenapa tak masa mula-mula dulu? Dan kenapa aku boleh buat keputusan ni? Kenapa aku senang sangat nak berubah hati? Oh man! Kadang-kadang memikirkan masa depan agak menakutkan. Dan semakin kita fikir, semakin kita takut. Tapi cuma satu perkara yang pasti, Allah tau apa yang terbaik untuk kita.

Aku sekarang ni tengah bingung. Tak tahu nak buat macam mana. Fikiran aku kata, ikut flow jer la. Tapi hati aku seakan-akan tidak merelakan. So, macam mana ni? Persoalan yang dari dulu sampai sekarang masih tak terjawab. Dan kata-kata ni la yang membuatkan aku sampai sekarang bertahan ' Mungkin sesuatu yang kita suka,sebenarnya buruk untuk kita dan sesuatu yang kita benci sebenarnya baik untuk kita. Allah dah sediakan perancangan yang terbaik untuk kita.' Yup! Those words makes me believe that one day there's a miracle for me. All i need to do is trying, trying trying and never ever give up. Sighhhh. I wish i can do that. 

P/s: Please, pray for me so, i can do the best for my life and make my family be proud of me. InsyaAllah. I can do that. :)

0 comments: