BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, December 8, 2012

Berakhirnya Minggu Pertama

Assalamualaikum.

Hello world.

Oh crap. It has been a long time did not see you guys. Haha. Makin malas nak update blog ni. Niat nak menulis tu ade tapi dah nama malas kan. Memang tak buat la kan. Masa pun makin cepat berjalan. Hem..cepat ke?

Aku dah baru je start praktikal minggu ni. Kat hospital Selayang. Letih weih sebab kena bangun awal. Balik je terus mandi pastu makan. Selesai mengaji Al-Quran jap terus tido. Bangun balik buat assessment sebab benda tu kena hantar. Adoiii, time tu nak tunggu weekend punya la lame. Tapi time weekend, masa berjalan cepat je. Tup-tup dah hari ahad. Perghh!!

Minggu ketiga aku dah kena present case. Dah tiga kali posting, ketiga-tiga tempat aku antara muka terawal present. Nervous weih. Aku rase kali ni mesti aku kena tembak banyak ni macam kat penang dulu. Sebak weih. Mintak mintak la kali ni aku boleh buat yang terbaik. Mintak sangat sangat. Dan mintak sangat sangat yang baki 6 minggu tu berlalu dengan cepat. Tak sanggup aku weih. Nanti nak Final Practical, lagi la. Penentu sama ada aku boleh graduate ke tak. Haishhh!!

0 comments: