BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, December 15, 2012

Minggu kedua praktikal

Assalamualaikum

Hello world.

Dah abis dah minggu kedua aku. Yeay! Hari ni weekend. Tapi bad news bila hari selasa ni aku ada presentation. Oh crap! Mesti banyak aku kena tembak ni. Konfirm! Brrrrr!! Mintak mintak la aku buat yang terbaek. Dah tak larat la asyik kena tembak je. Habis la berlubang baju aku. Habis la cair tahi telinga aku yang berkurun beku.

Oh ya! Sebenarnya la kan. Aku ada satu cerita nak citer. Hari kejadian adalah semalam (jumaat,14/12/2012). Tempat kejadian adalah di hand therapy. Petang semalam aku dengan lagi dua orang kena jaga kat hand therapy. Nak dijadikan cerita la kan. Time tu dah pukul 4 lebih la. Aku duduk la kat tepi sorang pesakit ni. Punya la rancak dia bercerita. Aku tumpang dengar la dan sikit sikit masuk campur. Biase la. Aku ni blur sikit. Tanya pun sebab nak mintak kepastian sama ada apa yang aku faham tu sama ke tak dengan apa yang dia cerita tu.

Bila jam berdetik hampir pukul 5, mak cik tu beransur la pergi. Tapi sebelum bersalaman dengan dia, dia sempat bertanya satu soalan kat aku. Ok, cerita dah makin best ni.

Makcik : Hah, yang ni asal mana? *sambil menunjuk ke arah aku
Aku : Saya asal Terengganu
Makcik : Patut pon comel *sambil hulur tangan bersalaman
Aku : *speechless sambil menyambut tangannya
Makcik : comel budak ni. *tunjuk kat aku lagi
Aku : *aku hanya mampu gelak je. Dalam hati, tang mane la dia nampak comel tu

Tu je sebenarnya aku nak cerita. Haha! Adehh..makcik makcik. Malu saye bila makcik kata macam tu. Oh ya, btw, kat sana ade orang gatal bermiang miang. Tapi Alhamdulillah semalam manusia tu dah tak bergatal lagi bermiang. Tapi aku still lagi rasa geli. Haha! Reflex dowh! Automatik bila tengok, aku rasa geli. Sori la pakcik.

0 comments: