BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Tuesday, December 7, 2010

aku mintak maaf...TT_TT

arghhhh....
aku tau aku jaat...
aku dh luka kn ati dier...
tpi aku bkn sngaja...
aku bkn nk main2 kn prasaan dier..
mmg aku syg dier sgt2 mulanyer..
tpi ntah cnner..
ari mkn ari syg tuh dh kurang..
msg2 bz..
msj pon jrg2..
n last skali syg tuh juz tuk sorang kwn jew..
aku try nk syg dier mcm mler2..
tpi aku xley nk tpu diri aku..
aku mmg xley nk wat cm dlu...
so, mlm 2 aku wat kptusan nk settle sume..
time 2, exam praktikal aku xabis agy..
aku xmo tggu..
sbb mkin lme, aku rse seakn2 aku m'p'mainkan prasaan dier..
aku xmoo....
mgkin kptusan aku dh wat dier skit ati..
aku xslh kn dier..
xpnah...
sbb smpai skrg aku still anggap dier kwn aku..
dier la first luv aku...
siesly..


urm...
n skrg..
ntah la nk ckp pe..
kapel nan org len??
sori...
insyaAllah, aku tutup n knci ati aku buat mse nie..
sbb aku tau,
skrg nie xgne nk bercintan-cntun...
bek aku single..
aku dh xsggup nk lukakn ati sape2 agy...
bia jew la aku smpan ati aku tuk bkl suami aku..
insyaAllah..
mohon Allah kuatkn hati aku..
bia xsng jtuh cnta nan sape2..
Amin....


0 comments: