BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, December 6, 2010

kalau la aku tau~~

ahahaha...
stu tabiat mnusia..
slalu jew kte.."kalu la aku tau..."
kalu ko tau..so wat??
ko pk bnde yg jdik kt ko akn jdik lebey bek??

helloooooooooooo...
come on laa..
wake up laa...
dh bnde tuh dh jdik an..
so, trima laa..
dh tkdir...
maybe de hikmah d sblk nyer an...
bnde bruk, jdik an tldan..
jaan wat lgi..
wat jdik pengajaran..
jaan asik nk b'kluh kesah jew..
jaan asik duk slh an org..
msg2 duk tunding jari...
berdoa laa..
mntk lau de mslh..
p'mdhkn jln pnylesaian..
ok..
de sbb Allah bg kiter dugaan..
maybe Allah nk kiter igt Dia...
manusia an..
ble sng..trus jdik alpa..

btw,aku pon mnusia..
de msenyer, aku jdik mcm yg aku kte kt ats tuh..
mlh,agy truk pon de kowt..
tpi....
manusia....
xlekang dr trus wat kslpan an..
bak kte org..
nobody's perfect, rite??
uhuhuhu...

0 comments: