BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, December 18, 2010

hati aku!!!!

mlm nie...
aku dh xmmpu nk thn prasaan aku...
dgr lagu never had a dream come true wat aku mkin sayu...
finally,
air mata jaoh gak..
aku dh xmmpu nak thn..
maybe nan tangisan..
mampu wat aku lega..
aku dh xmo m'hrp..
aku dh xmo sedey...
aku dh penat!!
penat!!
arghhhh...
aku dh xtau nak kte ape..
moga2 Allah makbulkan doa aku..
agr ilangkan sedey aku nie...

siesly,
aku benci kalu diri aku nangis..
aku xske...
tapi..
nan nangis..
skit sbyk, diri aku lega...
ntah la..
lemah ker aku kalu aku menangis??
aku tatau...
tapi..
tangisan la teman sejati aku..
tatkala aku t'lmpau sedey...
tatkala aku t'lmpau sakit ati...
tangisan la penenang prasaan aku yg sdg gundah..
aku bersyukur..
krna aku msih lgi dikurniakan air mata..
Alhamdulillah...

0 comments: