BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Wednesday, August 17, 2011

alah..lelaki pun sama jer!

hello world!!

ok..enteri ni aku nak kutuk orang lelaki sikit. boleh kan? alah..macam la aku kesah kalu ada orang kata tak leh pon kan.Btw, semalam aku pegi la satu majlis nih. Ada solat isya' dan tarawih. Pas solat tuh, adalah tazkirah sikit. Besh kot penceramah dia tuh. Pastuh la kan..tetibe la aku ternampak la sorang manusia nih. Pergh!!! pakai baju kecik + seluar jeans..Wat the hell? Untuk pengetahuan semua, manusia berkenan bukan perempuan ya..tapi LELAKI! Yup..lelaki yang hanya tau nak salahkan orang perempuan..yang kononnya perempuan la suka sangat pakai baju ketat, seluar ketat. HELLO!! lelaki pon apa kurang?!


Yup, memang betol. Ramai perempuan yang pakai baju ketat, seluar ketat tapi bertudung. Memang betol. Aku tak kata langsung salah. Memang pakai baju macam tu membuatkan lelaki 'terganggu'. Aku pun menyampah tengok orang pakai baju ketat nih tapi lagi menyampah kalau tengok lelaki yang pakai baju ketat! Geli kowt! MACAM GAY!! Serius weihh...Kesian kan orang macam nih. Tak de duet nak beli baju yang saiz besar sket. Bajet badan tuh hot la! Tapi sekeping jugak. Kalu yang 6 pack tuh tak per la jugak. OH wait!! sejak bila aku suka orang lelaki ada 6 pack?

Pastuh bila duduk, mula duk tarik-tarik baju kat belakang. Takut nampak spender kaler Pink! Opss!! Tak de la bro, kau tuh datang kat majlis ilmu. Pakai la baju proper. Orang perempuan boleh jer pakai baju kurung ,jubah. Takkan lelaki tak boleh pakai baju melayu kot? Nampak tak perbandingannya di situ? Nampak tak? Tak nampak? Kesiannnn....Kalau nak pakai seluar jeans pon, pakai la baju melayu saja. Bukan panas pon. Duk dalam econ jugak. Ok kalau kau still tak nak pakai baju melayu, at least pakai la baju yang besar sikit. Kalau aku nak cari calon menantu tuk anak aku, orang macam nih memang awal-awal lagi aku reject. Memalukan kaum bakal suami aku jer!

Tolong la lelaki sekalian. Tolong la jangan bagi jiwa perempuan seperti kami terganggu. Terganggu dengan perasaan yang jijik lagi meloyakan tekak perempuan seperti kami. Kami memohon kerjasama dari anda. Sekian terima kasih.

0 comments: