BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, August 11, 2011

bila dunia mula bertukar

yosh!!

Hurm...aku tak faham la manusia sekarang ni. Nape la bengong sangat? weih..sedar-sedar la weih..ingat Tuhan sikit. nih ntah pape la manusia sekarang nih. Remaja-remaja sekarang dah ntah pape. sosial gilar kuat. tak ingat agama langsung. aku benci betol la bila baca paper, tetibe de cerita pasal 'seorang remaja telah dirogol oleh kekasihnya'. wat the hell? tuh la sape suh kapel lagi? kang dah kena. By the way, aku bukan orang yang allergic dengan kapel ok. aku tak kesah pon pasal couple-couple nih sebab aku pon penah couple gak. tapi tak lama pon..kenapa aku putus? urm...perlu ke aku kasi tau? tak perlu kan..so, tak yah la tahu yaa..hohoho

well, tadi aku online la tagged. pastuh de la dalam 4 friend request. salah seorangnya budak perempuan. aku malas la nak gi usha profile dorang-dorang nih so, aku klik la accept all friend request. nak di jadikan cerita, budak perempuan tuh hantar la mesej kat aku. bila aku baca, WOW!! terkejut beruk kejap aku! boleh dia kata 'awak nih les kan? boleh jadi teman saya?' WAT THE HELL?! nampak tak permainannya di situ? nampak kan..maknanya budak perempuan tuh SONGSANG! wowowo...impressed betul aku. memang gila..budak tuh memang gila. gila nak mati!

aku tak tahu la nak kata apa tapi yang herannya bila aku gi usha profile dak tuh dia kata dia dah ada boyfriend. urm..terlalu jelas permainannya di situ.Permainan yang bodoh! kesian weih budak tuh. aku nak sound tapi tak sampai hati. budak tuh kecik lagi. isk..isk..isk..(masih berhati perut lagi aku rupanya). kawan aku kata orang-orang kat tagged nih pelik-pelik (chopp!! aku pun pelik gak ker?). tapi bila fikir-fikir balik,memang ramai yang pelik pun kat situ. Pak cik-pak cik dan maik cik-mak cik yang sangap pun ramai jugak dalam tuh. kesian kan orang macam tuh. apa nak jadi la. tak insaf-insaf..

lesbian satu hal. kalau pasal gay, hishhh lagi tak boleh blah. wahai kaum-kaum lelaki sekalian, sedar-sedar la diri anda semakin pupus. kesian la wanita-wanita kat dunia nih..nanti tak pasal-pasal jadi andartu. serius aku geli gila weih bila tengok lelaki berpelukan. kalau pelukan sebagai seorang kawan aku tak kisah. nih pasal..euwwwww!!! haram dowhh!! nak muntah hijau aku! euwwwww!! dah la tuh, siap pakai makeup segala lagi. nampak tak kebodohannya di situ? pakai makeup + seluar ketat + baju ketat kaler pink lagi u! oh man! yelah memang tak salah lelaki pakai baju kaler pink, tapi dah de combination ketiga-tiga tuh,tak ke orang tengok pelik? hadoii..masalah betul la orang macam nih. terasa macam nak try jer bercakap dengan dorang. nak tanya tak bersyukur ke bila dah dikurniakan dengan tubuh badan yang maskulin tuh? kenapa la nak jadi perempuan jugak? tak tahu ke jadi perempuan tuh complicated? hishhh!!! masalah betul lah!

p/s : walaupun aku nampak macam nih, aku masih lagi perempuan sejati tau! *ehem*ehem..aku nih seteraight bukan bengkok-bengkok keyh! tolong jangan salah faham..hohohoho...

0 comments: