BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, August 1, 2011

soklan-soklan yang meng'annoy'kan aku

hello world!

ahakz! tetibe lak bek ati duk tegur dunia. ari nih pest time pose. wah, cam tak caye jer dah abis satu ari pose. ada lagi 28 hari. then, 26/8 aku blik terengganu. wait for me!! yeahhh!!! enjoy giler ar..tak sabar nak balik..hohoho..

oh ya! lupo! aku nak cakap sikit laa..penah tak tengah-tengah korang duk online la kan..pastuh de la sekor dua  yang hang tak kenai tegur hang..penah tak? penah tak? jawab la penah..alah..memang aku tau memang penah punyer laaaa kan..kan..kan..

Pastuh kan..pastuh kan..si bebal tuh pon setat la nan perbualan seperti di bawah :

si bebal : hai
aku : hai
si bebal : tengah wat pe?
aku : duk online jer
si bebal : duk mane?
aku : kat umah
si bebal : umah kat mane? nanti raya boleh datang umah awak..

adoiiiyaii..aku dah setat bengang dah lau chat dengan si bebal macam nih. HOII..mangkuk! ko pehal nak tau umah aku kat mana? peliss la..ko tak dijemput la tuk datang umah aku...paham? ko ingat ko tuh sape? FBI? CSI? kepala hotak luuuu!!!

pastuh, soklan makin advance la :

si bebal : tak de orang marah ke saya chat dengan awak?
aku : kenapa ade orang nak marah lak?
si bebal : yelah..pakwe awak ker?
aku : tak de maknenyer
si bebal : ohya..awak nyer pic mane? tak de pon?
aku : wat pe dengan pic? perlu ker tunjuk pic tuh?
si bebal : perlu la..nanti nak kenal awak macam mana?

wat the hell mamat nih? nak kena betol la dengan aku! GTH LA! tuh bukan nak kenal..tuh menggatal namanya. macam haram jer. dah la tuh macam desperate nak mampus nak de awek..peliss la weihh..ko ingat ko tuh bajet hot sangat ker? nak ayat awek pon, be creative la bro. tuh zaman bila  guna ayat tuh? time aku skolah rendah kowt!

perbualan masih lagi diteruskan dengan menanyakan soklan-soklan bodoh seperti di bawah :

si bebal : awak..awak de no fon tak?
aku : no fon? nak wat pe?
si bebal : saje jer nak kawan dengan awak
aku : kat sini pon boleh kawan gak
si bebal : nanti senang kita mesej lam fon. kat sini macam leceh laa..
aku : hotak lu nak no fon gua! lu sape bro?! nak no fon sangat..ambik no nih..999..ko pi la gayut puas-puas sampai jadi beruk!

bodoh punyer orang! ahhh..kang dah keluar bodoh dari mulut aku! aku bukan pe..fikir la skit dude! ko baru kenal dengan orang tuh pastu tetibe dah nak mintak no fon. tak ker bodoh sangat nampak tuh? len kali nak mengayat pon, slow-slow laa..nih baru sehari kenal sebuk nak mintak no fon. kalu aku bagi pon no fon aku..mmg no tuh no yang aku tak guna..lau pastuh de orang nak jual no aku pon..aku peduli apa? aku boleh tutup terus la no tuh, bodoh! selagi tak bagi..selagi tuh duk mengganggu idop aku

macam bahlol jer! kesian betol aku dengan orang macam tuh..desperate sangat! dah la tuh..bila setat rapat sikit..mula tunjuk perangai setan! kalu dah adik beradik setan tuh, cari la sepupu sepapat setan jugak..kalu ko cari pasal dengan aku..memang silap besar ar ko..aku dah tak macam dulu la..nak sound orang aku no hal jer..lebih-lebih lagi setakat dalam facebook n tagged tuh..bukan orang kenal aku pon..uwekkk!!!! berambus la ko..kalu orang macam ko nih tak de..aman dunia tau!!

p/s : haiissshhh...malam-malam puasa dah wat dosa ngutuk orang..hishhh..bengang punyer pasal...hampeh tol la

0 comments: